آخه چرا من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرامن دوست دخترندارم؟؟

چرامن دوست دخترندارم؟؟

سلام .

 

رفقا خوبین خوشین .

مدرسه خوش میگذره .

چیکارا میکنید .

به من که سر نمیزنید .

اخه واسه چی یه سر نمیزنید انقدر سخته .

امشب دلم حسابی گرفته .

کاش یکی بود میگفت اخه لعنتی چته چرا انقدر ناراحتی .

چرا انقدر تنهایی .

چرا همش از غمو غصه مینویسی .

چرا انقدر دلت گرفته .

کاش . . .

خسته شدم از این دنیایه بی رحم .

بچه که بودم خدا خدا میکردم که زودتر بزرگشم .

حالا پشیمونم .

کاش هیچوقت بزرگ نمیشدم .

بزرگ که میشی دنیا رو سرت خراب میشه .

میشی موشه ازمایشگاهی خدا .

هی ازمایش میشی .

با سختی هایه دنیا ازمایشت میکنه .

بی پول میذارت .

تنها میذارت .

خسته شدم انقدر امتحان شدم .

خستم .

کاش یکی باشه بغلم کنه تو بخلش گریه کنم .

اشکامو پاک کنه .

کاش . . .

ای بابا .

دوستون دارم .

فعلا

نظر . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 21 مهر 1391برچسب:,ساعت3:10توسط محسن | |